вівторок, 27 січня 2015 р.

Стратегія і тактика

Рефлексія про те, як допомогти студентові працювати за програмою проекту.
Моя рефлексія пов'язана з проблемою мотивації студента та візуалізації кінцевого продукту - це важливий момент для активності та цілеспрямованості, з якою студент прийме умови роботи.
Щоб працювати в тому інтенсивному режимі, який ми пропонуємо, студентові потрібно чітко усвідомлювати специфіку такого навчального формату. Це можливітсь отримати якісний результат за короткий час. І результат залежатиме не тільки від тренерів, модератоів інтенсивів, а і від зусиль самого студента. Це важливо. Це вже початок роботи у команді - співпраця вищого рівня (пам'ятаємо про компетенції, які забезпечать студентові успіх).

Проект як старт в професію

Для учасників програми обрано оптимальні форми навчання: теоретичні занятті, майстер-класи, семінари, консультаційні модулі, практичні заняття на виробничій базі медіагрупи "Весь Кіровоград", інтернет-телбаченні “КіТ”, каналу “TTV”, видавництва “Імекс LTD”.
Найактивніші студенти з проектами, які зацікавлять роботодавців, отримують можливість безкоштовного стажування в провідних видавництвах та редакціях України і Кіровограда.
Студентові пропонують розробку проекту на замовлення, що забезпечує можливість випробувати свої фахові вміння та стати співавтором реального інформаційного продукту.

Тематика і завдання модуля допомогли з'ясувати тактичний підхід для втілення мети, окресленої вище. Ієрархія цілей довзоляє витримати логіку дослідження, а алгоритму створення видавничого продукту надає логічності і прозорості. Цей момент був корисними і конструктивним.
Корисним видається моделювання ситуації, коли автор проекту виконує роль учасника програми і за запропонованим алгоритмом виконує всі кроки. Це забезпечує перевірку якості програми, довзоляючи на етапі затвердження програми внести корективи та усунути недоліки.

Що я помітила за час роботи зі студентами спеціальності "Видавнича справа та редагування": студент активніше працює, коли чітко усвідомлює свої вигоду від роботи (мова йде не про матеріальну вигоду, хоча в окремих прикладах з реального досвіду наших студентів це теж хороший мотиватор). Ключовим аргументом завжди є можливітсь здобути реальний досвід та практику, яка стане складовою портфоліо, а це - гарантія того, що такий студент матиме більше шансів на хороше працевлаштування.

Твої переваги участі у навчальних проектах

Робота в команді, візуалізація результату
Співпраця з реальними видавцями, редакторами, журналістами
Можливість втлітити в життя ідею та випробувати себе
Перспектива працевлаштування
Здобуття управлінського досвіду (адміністрування, написання бізнес-плану, робота в фокус-групах, виконання реальних замовлень)
Досвід — видавничий, журналістький, авторський, підприємницький
Розширення свого професійного портфоліо
Стажування у видавництвах та редакціях міста та України


1 коментар:

  1. Пані Ірино. Ваші записи в блозі я читаю з великим задоволенням, гарні креативні ідеї, стратегічні та тактичні розмірковування. Ні в якому разі не переставайте їх писати!
    Але прошу Вас надати тренерам зворотній зв'язок. Проводьте в кінці цих записів аналіз власного навчання на конкретному модулеві.

    ВідповістиВидалити